Łatwiej dbać o zdrowie z kalendarzem „Zielone koktajle”






Od niepamiętnych czasów stosuję się do zasady, że ma się tak, jak się dba. Dotyczy to przede wszystkim zdrowia, a latka lecą… Czuję się młoda duchem, ale moje „podzespoły” potrzebują codziennego wsparcia. Pod koniec roku wpadł w moje ręce fantastyczny kalendarz „Zielone koktajle”. To prawdziwa studia zdrowotnych inspiracji. Po tłustoczwartkowych chwilach słabości zrobiłam sobie koktajl „Cytrusowy sposób na trawienie”.  Od razu poczułam się lepiej. A przepis jest banalnie prosty. Wystarczy wystudzić szklankę zielonej lub białej herbaty, zmiksować ją z czerwonym grejpfrutem i pomarańczą, dodać łyżeczkę startego świeżego imbiru i posłodzić miodem. Po prostu pycha!  

Dla mnie, jako wróżki,  ten kalendarz to as karo.

Komentarze

Popularne posty